0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det någon som har tips på bra/användbara program till Iphone?
Jag har inte kollat på länge, men det jag har i min Touch är:SCI-11C (HP rpn-kalkylator)tv.nuSF BioMoonlight lite (Mahjong)Almanacka (svensk almanacka)Clinometer (lutningsmätare/vattenpass)Dynolicious (dynamometer för bilar, kollar acc, hk, hastighet, G-kraft)Google EarthRemote (fjärrkontroll till itunes)Sol Free (patiens)UL (Upplands Lokaltrafik)Blocket (kolla blocketannonser)Bloomberg (aktiekurser)
Citat från: tipo874 skrivet 12 februari 2010, 14:38:12Jag har inte kollat på länge, men det jag har i min Touch är:SCI-11C (HP rpn-kalkylator)tv.nuSF BioMoonlight lite (Mahjong)Almanacka (svensk almanacka)Clinometer (lutningsmätare/vattenpass)Dynolicious (dynamometer för bilar, kollar acc, hk, hastighet, G-kraft)Google EarthRemote (fjärrkontroll till itunes)Sol Free (patiens)UL (Upplands Lokaltrafik)Blocket (kolla blocketannonser)Bloomberg (aktiekurser)Behövs extra program för att kolla på Blocket .
Blocket appen är suverän, riktigt smart med bevakningar ex.svt appen är nog den mest skickligt utförda med live tv till och med.