Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: E-handel  (läst 1622 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Fixaren

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 1244
  • Karma +0/-0
E-handel
« skrivet: 15 april 2005, 20:47:10 »
Har en affär med Pixmania som totalt mislyckats med att lösa sina reklamationer. Är det andra som har bra eller dåliga erfarenheter av internet handel?
Varför fråga när man kan göra fel själv

Utloggad Thomas

  • Kan värmepumpar
  • ***
  • Antal inlägg: 168
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • ?
    • webrunner.se
SV: E-handel
« Svar #1 skrivet: 18 april 2005, 08:46:55 »
Jag har handlat väldigt, väldigt mycket över nätet och har faktiskt inga negativa upplevelser.....
Jag misstänker att jag haft tur (peppar, peppar...).

Pixmania har jag aldrig handlat hos även om det varit nära och jag har bara hört bra om de faktiskt.

Har du svårt att få kontakt med dem?

/Thomas

Utloggad Fixaren

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 1244
  • Karma +0/-0
SV: E-handel
« Svar #2 skrivet: 18 april 2005, 13:03:26 »
Det jag har drabbats av är att en mp3-spelare som inköptes i höstas slutade fungera. Jag reklamerade den enligt direktiven från Pixmania genom att skicka den rekomenderat till Frankrike vilket kostade ca:250kr det utlovade beskedet hurvida det var garantifel eller inte som skulle komma inom två veckor har dragit ut på tiden. Pixmania bekräftade att de fått spelaren i mitten på januari. Efter varje påstötning har de beklagat och sagt att de skall höra av sig. Eftersom de inte lyckats leva upp till sina åtaganden med en simpel mp3-spelare för ca: 1500 kr tvivlar jag att de kan hantera reklamationer överhuvudtaget, så jag avråder alla från att handla av dem.

Har handlat olika varor av dem tidigare och fÃ¥tt grejorna som utlovat men sÃ¥ fort det blir bekymmer sÃ¥ verkar de fÃ¥ problem. Eftersom mp3-spelaren var till dottern som saknade den har jag fÃ¥tt köpa en ny. Bryr mig inte om pengarna som  jag blivit bÃ¥st pÃ¥? Utan vill bara varna folk som tänkt handla hos Pixmania att tänka efter en gÃ¥ng till innan de väljer Pixmania som leverantör.
Varför fråga när man kan göra fel själv

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!