Antal personer som röstat: 62
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bäst att klargöra då att Norr inte är hela norrland och att Mitten är Sundsvall-Östersund +/- ett antal mil åt norr/söder.
Jo, men nu stod det ju Norr/Mitten/Söder, inte Norrland, Svealand och Götaland... Gävle, t ex, ligger i Norrland, men definitivt inte i norra sverige.
Citat från: purjo__ skrivet 01 februari 2010, 10:27:56Jo, men nu stod det ju Norr/Mitten/Söder, inte Norrland, Svealand och Götaland... Gävle, t ex, ligger i Norrland, men definitivt inte i norra sverige.Ok men Skåne är inte Götaland heller. Men om vi kör på Hansons inlägg med sverigekarta, går det bra?
Citat från: MGKea skrivet 01 februari 2010, 11:32:28Citat från: purjo__ skrivet 01 februari 2010, 10:27:56Jo, men nu stod det ju Norr/Mitten/Söder, inte Norrland, Svealand och Götaland... Gävle, t ex, ligger i Norrland, men definitivt inte i norra sverige.Ok men Skåne är inte Götaland heller. Men om vi kör på Hansons inlägg med sverigekarta, går det bra? Då måste ju jag ändra min röst eftersom jag redan har svarat att jag bor i mitten
Blaser , här är en i alla fall.
Citat från: Teltur skrivet 01 februari 2010, 12:00:08Blaser , här är en i alla fall. Ja så sant, men visst känner man sig vilsen när bredgraderna börjar komma norr om Lund! studsTusan jag tyckte inte det kändes så nära sist jag var på Nordkap men jag har väl fel