0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Med dessa in lägg vill ni säga att dettas forum är som miljöpartiet med allt kackel och schabb. --/
Det bästa för Sverige och svenskarna vore att MP fick 3,9%, VP (Vänsterpartiet, alltså kommunisterna inte värmepump) fick 3,9% och att Feministerna fick 3,9%.Då skulle det bli härligt att leva.
Femenistpartiet.......FY FAN...Det är som att komma hem till mig och försöka sälja en ivt pump. "no hard feelings"Jag är så trött på detta med femenister hit och femenister dit. Och det ska vara så djävla jämnställt.Varför då ?En kvinna har sina sysslor och en man har sina. man gör det som man är bäst på.Och då undviker man detta tjaffs om " varför har inte du". Tänk vad lite tjaffsande det skulle bli då.jag hämtar barnen varge dag och lagar middag, röjer upp i köket dammsuger varge dag osv osv och kärringen gör sitt. så det är inte så att jag inte hjälper till utan jag menar rätt man på rätt plats. Och sedan detta med lika lön...... Skulle vilja se en kvinna bära in en vp på 200 kg... Den kvinnan är en man.... Gämnställt ?? På kvinnans sysslor ja. men att byta däck på bilen ........nä du.Ja det är så djävla synd om kvinnorna. Men vilka är det som är kvinnor i svenka folkhemmen ? Jo du och jag för inte fan är det vi som bestämmer hemma inte.Och lönen som vi män vill ha, hur mycket får vi av den ? ( och ljug inte ihop något nu som att, ja men vi har sex varge dag. för vi vet att du ljuger )Nä tyck vad ni vill men något djävla femenistparti vill jag inte veta av...Mer rätt till mannen i hemmet partiet. Det skulle vara något..