0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Varmepumpsforums bankgiro för donationer. Bg.nr. 5004-7786Märk inbetalningen med "donation" och namn (namn valfritt).
Nej det har jag tyvärr inte. Trots att jag hackar en hel del på datorn (och även handlar en del via nätet) så har jag inte skaffat mig det än.
Varmepumpsforum.com tar inte betalt för den kunskap och de svar som finns eller vi ger i forumet.Till exempel så kan vi räkna fram en oberoende kalkyl för berg/mark/luft-vattenvärmepumpar, kalkylen är gratis, men som du säkert förstår så satsas viss tid på att göra och presentera kalkylen. Detsamma gäller för övrigt allt annat underhåll samt inläggskrivande i forumet, det tar tid...Vår förhoppning är att kunna hjälpa dig att fatta ett välgrundat beslut inför ett köp av värmepump, eller hjälpa dig förstå hur din "gamla" värmepump fungerar för att på så sätt kunna optimera den efter de förutsättningar som du har.Vi hoppas att varmepumpsforum.com och den kunskap som fömedlas här kan hjälpa er att spara pengar, tid och kraft och har därför öppnat vårt konto för donationer.De som trots att det är gratis vill skänka en slant, som tack för hjälpen, kan därför göra det på Varmepumpsforums bankgiro för donationer. Bg.nr. 5004-7786Märk inbetalningen med "donation" och namn (namn valfritt).Tack på förhand för eventuella donationer./Rickard