0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: moonman_grande skrivet 13 januari 2010, 02:44:21Ni som sitter inne med fina Samsung led-tvapparterna. Har ni testat Internet@tv nångång?Hur är det? Finns det mer funktioner än väder och youtube? Står i valet och kvalet nämligen. Det verkar läckert om man kollar videorna på det Det funkar och det finns några få applikationer som väder, sudoku osv men det är oerhört slött att använda.2010 års modeller av de flesta fabrikat kommer att vara mycket vassare på detta.Synd att inte en riktig webläsare fanns... det är ju linux i TV:n så de kunde väl slängt in en firefox.
Ni som sitter inne med fina Samsung led-tvapparterna. Har ni testat Internet@tv nångång?Hur är det? Finns det mer funktioner än väder och youtube? Står i valet och kvalet nämligen. Det verkar läckert om man kollar videorna på det
Bra sugen, denna utmärkelse får man inte utan vidare. Kan bli dyr bara men smakar det så kostar det Gäller att Hushållsuppvärmning hålls nere just för att kunna investera i något livsnödvändigt som detta.
Citat från: kluven skrivet 18 januari 2010, 22:14:36Bra sugen, denna utmärkelse får man inte utan vidare. Kan bli dyr bara men smakar det så kostar det Gäller att Hushållsuppvärmning hålls nere just för att kunna investera i något livsnödvändigt som detta. Hej kluven ! Jag läser i din profil att du har en Chofu luftvärmepump . Jag har nämligen en likadan och det vore intressant att höra vad andra har för åsikter om den. Hittils vet jag ej vad andra har för åsikter om den . Själv tycker jag det är en okej'" maskin så länge det ej blir kallare än si-så-där 5-10 minusgrader