0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har en laptop över, en P3 1000MHz, 196MB ram, 40GB HDD, trådlöst nätverkskort.Vad kan man hitta på för användningsområde för en sådan gammal pjäs?Logga?Webradio/musikstreamer till köket?Några förslag?
Spam
Solklart! Bygg en modelljärnväg och styr med laptoppen, det behövs inte så mycket kraft för att styra med rätt programvara.
Citat från: swepri skrivet 11 december 2009, 18:55:08Solklart! Bygg en modelljärnväg och styr med laptoppen, det behövs inte så mycket kraft för att styra med rätt programvara. ThumbsupSnygg tanke, har dock inte intresset, hehe.
Citat från: MGKea skrivet 11 december 2009, 17:05:49SpamÖh, vadå?Ska jag spama, eller tycker du att jag spamar?
Att spamma låter inte som ett alt. om det nu var menat som det. Ska börja med att plocka isär den och fixa fläkten som låter illa.Går en bärbar att köra med enbart nätsladd, alltså med batteriet borttaget?...det lutar åt webradio till högtalarna i köket....
Suck, hållit på idag med att installera win98, vilken dynga. Fick ej det trådlösa nätverkskortet att funka, inte heller ljud och usb.Gick tillbaks till TinyXP, men nåt fattas i det för webradio via sr.se går tametusan ej att få igång. Nä, jag ger upp.Om någon är intresserad av den för att logga så finns den under "säljes" här.