0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej köp nått annat märke...ha sålt stiga i 2-3år å alldrig mer...90% av grejerna är kvalificerat skit flera av produkterna funkar inte ens ur kartong sen så faller dom isär efter några timmars körning...vet inte hur många vi fått tillbaks som ej funkat....men 25% fel låter lågt. husq /johnsered eller mtd skulle jag i stället välja
hej jag misstänker att det är mer än du tror som tillverkas i kina,men det är inte där problemet ligger.det är i kvaliten på grejerna som inte är nog bra.köp kina maskiner men testa ut grejerna först...stigas egna motorer heter /tillverkas av longhin eller nått liknande.firman bygger 99% av alla dirtbike motorer ...det är en bra motor dom e starka och går fint dom använder även briggs motorer i sina maskiner,knappast bättre motor,men den är ju välkänd och funkar ju...varför intenää det som e viktigt är utprövade grejer,bra reservdels åtgång och vettiga mäniskor på serviceså man i alla fall får rätt grejer då man beställer....i min värd finns det bara ett märke som fixar detta i dag å dom är inte svenska.finns tyvär inte ett svenskt företag som har en vettig lösning för sina reservdelar å sin service å detta är år 2009 ...suck