0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej. jag satt o läste lite här på forumet som gäst, men så såg jag vad du skrivit om din pump, o tänkte jag va tvungen o svara. jag har exakt samma problem. och samma pump som dig! jag har hållt på o ring o ring dom som installera den. de har kollat allt säger dom. inget fel. min håller inte heller värme så fort det blir minus 2 ute. de blir svin kallt inne då! dom tog bla o blåste rent med lufttryck på innerdelen, då det va igenslammat med damm. (jag menar nu ej dom filtren man skall dammsuga, utan bakom dom sitter typ "galler") efter det blev den lite effektivare. nu när det vart så kallt ute har den vart värdelös......... har haft alla element på ändå. spelar ingen roll hur jag ställer in den, hur noga jag e o rengöra filtren. i dags läget har jag gett upp. orkar inte prata med med dom. gav 22 tusen för en skit sak änns det som. har haft min lite över ett år. så i dags läget känns det som jag lika gärna kunde slängt pengarna på en kamin istället. när jag har mer ork ska jag försöka ringa till dom som installera min, o be dom komma igen för sjuttifemte tusende gången. under tiden kollar jag lite här på forumet och söker fakta. hoppas du iallafall får rätsida på din pump.
Säg att de kommer när det är typ -5, annars får de byta ut den! Eller säljer du den! Gjorde jag, köpte en lite kralligare pump!
Citat från: Apan skrivet 14 januari 2010, 20:00:24Säg att de kommer när det är typ -5, annars får de byta ut den! Eller säljer du den! Gjorde jag, köpte en lite kralligare pump!Fattar inte riktigt, dom skall komma när den går som sämst ??Vem vill köpa en halvsvag IVT ??
jag skulle citera det trådskaparen skrivit,,, men det såg lite tokigt ut, såg jag nu.