Menu ≡
×
Startsida
Forum
NYA
OLÄSTA
ALLA
Webshop
Köpa värmepump?
Sök
Medlemmar
►
Medlemmar
◄
Visa medlemslistan
Sök efter medlemmar
Logga-in
Vanliga frågor
Registrera
Hjälp
Kontakt
Startsida
Forum
NYA
OLÄSTA
ALLA
Webshop
Köpa värmepump?
Sök
Medlemmar
Visa medlemslistan
Sök efter medlemmar
Logga-in
Vanliga frågor
Registrera
Hjälp
Kontakt
Värmepumpsforum allt om värmepump och värmepumpar
»
VärmepumpsForum Allmänt
»
VVS, Acktankar, Radiatorer, Golvvärme
(Moderator:
Bertil
) »
Ämne:
vattenledningar i isolerad kattvind
Svara
Skicka ämnet
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå ned
Författare
Ämne: vattenledningar i isolerad kattvind (läst 1783 gånger)
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
slorpe
Lär mig om värmepumpar
Antal inlägg: 30
Karma +0/-0
slorpe
vattenledningar i isolerad kattvind
«
skrivet:
26 maj 2009, 20:45:14 »
Citera
Undrar om det finns några direkta hinder att dra stammar för radiatorerna i kattvind, den är isolerad men något kallare än "inomhus" det skiljer bara en enkel spånskivevägg åt.
Loggat
pricken
Dignitär inom värmepump
Stad/land: 2,5 mil söder polcirkeln...burr
Antal inlägg: 1430
Karma +4/-1
Kön:
Fifaen vad det går, i buskar och hår.....
pricken
SV: vattenledningar i isolerad kattvind
«
Svar #1 skrivet:
27 maj 2009, 10:19:40 »
Citera
Borde inte ställa till med något, isolera rören bara.
Loggat
År 1 TOT 13213kWh VP 6373kWh
År 2 TOT 12611kWh VP 5614kWh
År 3 TOT 12873kWh VP 6147kWh
År 4 TOT 13807kWh VP 6787kWh
Ql med VP
Svara
Skicka ämnet
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå upp
Värmepumpsforum allt om värmepump och värmepumpar
»
VärmepumpsForum Allmänt
»
VVS, Acktankar, Radiatorer, Golvvärme
(Moderator:
Bertil
) »
Ämne:
vattenledningar i isolerad kattvind
Annonser
Right Block
Online just nu!
gäster: 1232
dolda: 0
användare: 0
There aren't any users online.
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies.
OK
Mer info