0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
tjeena.nu känner jag inte till någon enteprenör i sundsvall men den bästa jag jobbat med under min tid i maskin o enteprenad branchen är frölanders från härnösand! otroligt duktiga på svårare arbeten. där andra gick bet under botniebane projektet visade verkeligen dessa killar framfötterna. o dessutom så går det ofantligt snabbt !!kolla med dessa gubbar ! jag tror några av basarna finnes i sundsvall .krister
hej.joo jag törs påstå att dom om någon fixar detta.om dom nu har tid med detta !!dom har fått lösa massor av mysko problem med erodering mm mm krister
Citat från: greven1 skrivet 18 april 2009, 23:41:46hej.joo jag törs påstå att dom om någon fixar detta.om dom nu har tid med detta !!dom har fått lösa massor av mysko problem med erodering mm mm kristerJa, jag kikade på deras hemsida och det ser inte ut som att de arbetar mot privatpersoner, så jag vet inte.. Antar att de inte är intresserade av att packa sig iväg till strax sydväst om sundsvall för att göra ett jobb som kanske tar 1 till 1,5 dagar..Vilka finns det som gör jobb mot privatpersoner och som fortfarande är skickaliga ?
Citat från: D_Sundsvall skrivet 19 april 2009, 09:16:35Citat från: greven1 skrivet 18 april 2009, 23:41:46hej.joo jag törs påstå att dom om någon fixar detta.om dom nu har tid med detta !!dom har fått lösa massor av mysko problem med erodering mm mm kristerJa, jag kikade på deras hemsida och det ser inte ut som att de arbetar mot privatpersoner, så jag vet inte.. Antar att de inte är intresserade av att packa sig iväg till strax sydväst om sundsvall för att göra ett jobb som kanske tar 1 till 1,5 dagar..Vilka finns det som gör jobb mot privatpersoner och som fortfarande är skickaliga ?Tjena D_SundsvallBor själv söder om S-vall (hemmanet) bor du oxå ut åt njurunda, eller är det mer västerut?Jag är delvis i branschen och kan rekomendera några stycken åt dig som håller till i krokarna.Lättare (billigare) om jag vet var du bor.Mvh/Jörgen
Tjena.Vet ej vad Rickard säger om att publicera namn o nummer på företag i forumet, men skickade ett medelande privat till dig.MVH/Jörgen