0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hallå alla energi jägare ThumbsupVille bara ha lite synpunkter angående olika betalningsalternativ vid köp av värmepump.Lämnar lite alternativ som jag önskar kommentarer till, tex vilket alternativ skulle ni själv välja.1.Betalningsfritt i 3 månader.kampanjavgift 95:- + 1 aviavgift på 35:-Betalningsfritt i 6 månader.Kampanjavgift 295:- + 1 aviavgift på 35:-Summan på värmepumpen betalas efter 3 eller 6 månader och kampanjavgift + 1 aviavgift tillkommer.2.Räntefritt i 12 månader.Kampanjavgift 295:- + 35:- i aviavgift under 12 månaderRäntefritt i 24 månaderKampanjavgift 495:- + 35:- i aviavgift under 24 månader.Summan på värmepumpen delas upp i 12 eller 24 månader, kampanjavgift och aviavgifterna per månad tillkommer3kreditköp mellan 12 och 72 månader med ränta på 6,95% (30% avdragsgill i deklaration)kampanjavgift 395:- + aviavgift 35:-/ månadSumman på värmepumpen delas upp i 12 till 72 månader, kampanjavgift, aviavgift 35:-/månad samt 6,95 ränta tillkommer.mvhThomasTS Comfort (tidigare TS Fastighetservice)www.tsfs.se. jag kanske är en lite udda kund har allergi mot av-betalningar jag anser mig inte ha råd att köpa en pryl om jag inte kan köpa den kontantant det enda jag har på av-betalning är huset jag var för fattig för att köpa det kontant. kjell