0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
SW:Ett tillägg till er alla som får mail ni inte vill ha.I Outlook och live mail kan man skapa regler för meddelanden. Hur enkelt som helst.Skapa då regeln att alla i adressboken och ingen annan får komma in, så slipper ni spamm. Meddela era vänner att om de vill skriva MÅSTE använda den adress ni har eller meddela er först.Ta reda på alla era företags, eller bankmailavsändare adresser och se till att de inte kör anonymt.Sen är det bara att uppdatera regeln när ni lägger till en adress eller tar bort en.Min regel är ta bort om EJ i adressbok, dvs ta bort från server!! Då försvinner mailet från telebolagets server för alltid och tar inte plats.
Som du kanske ser är mitt inlägg först till SW, sedan inte till SW utan till alla som får mail de inte vill ha.Då skall inte SW vara först i ditt klipp och klistra.
Du undrar hur många regler i mailboxen kan vara bra för?Enkelt att svara på.ALLA.
HejDet verkar som om Norton Internet Security 2009 får mycket beröm nu.Ej så resurskrävande sägs det.Men jag undrar hur det är med avinstallationen, om man skulle önska det.Jag hade NAV för några år sedan och tröttnade på det, men det var i princip hopplöst att bli av med.Har ni några synpunkter på om det är BRA NU och om det är MÖJLIGT ATT AVINSTALLERA ?/sw