0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej !Nu när jag skulle kolla här lite på forumet så ser jag inte min egen profilbild , ej heller olästa inlägg osv .. Ngt fel här ? Samt att det går trögare än vanligt !
Citat från: rollster skrivet 18 november 2008, 19:01:58Hej !Nu när jag skulle kolla här lite på forumet så ser jag inte min egen profilbild , ej heller olästa inlägg osv .. Ngt fel här ? Samt att det går trögare än vanligt ! och jag ser inte de 10 ? sista inläggen som brukar vara längst ner på index-sidan kjell
Citat från: kjell62 skrivet 18 november 2008, 20:51:09Citat från: rollster skrivet 18 november 2008, 19:01:58Hej !Nu när jag skulle kolla här lite på forumet så ser jag inte min egen profilbild , ej heller olästa inlägg osv .. Ngt fel här ? Samt att det går trögare än vanligt ! och jag ser inte de 10 ? sista inläggen som brukar vara längst ner på index-sidan kjell tack nu funkar det mycket + i dag kjellHej Kjell! Tryck på + et där det står VärmepumpsForum - Informationscenter längre ned på högra sidan på index-sidan så fixar det sig.Mvh Raffen.