0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej D_Sundsvall! Har ingen erfarenhet av just deras ytterdörrar, men jag har aldrig någonsin hört talas om att de skulle ha en dålig kvalitet på sina prylar. De brukar ju i många fall ligga nedåt ca halva priset gentemot ordinarie byggmarknadspris, så det är säkert inget fel på dörrarna du. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 13 november 2008, 23:22:00Hej D_Sundsvall! Har ingen erfarenhet av just deras ytterdörrar, men jag har aldrig någonsin hört talas om att de skulle ha en dålig kvalitet på sina prylar. De brukar ju i många fall ligga nedåt ca halva priset gentemot ordinarie byggmarknadspris, så det är säkert inget fel på dörrarna du. Mvh Raffen.Ja, vad bra ! Jag har inte handlat något av dem ännu, men blev intresserad av deras pardörrar. Vi får se, det blir nog till våren i så fall. Alternativet är att rusta upp den dörr vi har, dvs måla den samt byta sidoglaset mot något slags isolerglas, men det känns inte lika kul, och hamnar kanske i samma kostnadsnivå innan det är klart.. Vet inte vad ett sådant isolerglas kan kosta ? ( skall i så fall täcka ett vanligt sidoglas på en 70-talsvilla ).