0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Laddade ner den direkt och har inte ångrat mig. Dessutom har jag köpt Google Apps till företaget.Jag håller på att skrota företagets virtuella server med MS Exchange.Att samarbeta om samma dokument istället för att ha otaliga versioner flytande är ett riktigt lyft.Kalendrar, diskussionsforum, kalkyler, tja,.. det mesta man kan komma på och lite till har de löst.Det räcker med ett Gmailkonto för att komma åt det hela gratis.Google apps är företagsversionen så man slipper reklamen.Via företagsversionen kommer man in på Salesforce, ett ruggigt bra crm system.Därunder hittar man appexchange med otaliga mjukvarulösningar för alla upptänkliga behov. Att hyra direkt.Inga servrar, inga backupproblem, inga onödiga licenser, inget patchande, inga eviga uppgraderingsblåsningar. Snart ingen Microsoft heller om Google får hållas :-)Funkar på vilken slöburk som helst bara man har internetåtkomst. studs Google here i come!
Garanterar Google backuper etc, om ngt går fel och all er data är borta vad händer då?
Säkerhet för Google AppsSäkring av nätverksbaserade program mot hackare är oumbärligt för attsystemets ska fungera väl. När det gäller e-post och samarbete är det ytterstviktigt. Google investerar miljarder dollar i teknik, personal och processer föratt försäkra sig om att data i Google Apps är säkra och privata. Googleshängivna team av säkerhetsproffs ansvarar för planering med säkerhet iåtanke från första början, granska all design, kod och den färdiga produktenför att garantera att den uppfyller Googles strikta standard för säkerhet ochdatasekretess. Samma infrastruktur som används för Google Apps och somskyddar hundratusentals användares data används även för att hanteramiljoner konsumenters data och miljarder dollar i annonseringstransaktioner.Med Google Apps är informationen säker.