0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Raffen skrivet 08 augusti 2008, 19:08:34Citat från: Rickard skrivet 08 augusti 2008, 19:02:26Klart du skall ha en fyrhjuling Raffen, vad annars göra med pengarna som du spar på värmepumparna? Hej Rickard! Jo det skulle nog vara skoj iof, och jag åker ju faktiskt ibland på min sons maskin så jag vet iaf lite vad det handlar om Men jag tycker väl kanske att det är litet för mkt drag både i maskinen och runt omkring den sas. Mvh Raffen.Det beror ju mycket på var man bor, och vad man gör på fritiden, men när man bor som jag i en by är det perfekt att ha en bymoppe.Ungarna tycker det är kul att åka en sväng också, när de har långtråkigt.Mycket mer välinvesterade pengar än när man köper snöskoter i alla fall...
Citat från: Rickard skrivet 08 augusti 2008, 19:02:26Klart du skall ha en fyrhjuling Raffen, vad annars göra med pengarna som du spar på värmepumparna? Hej Rickard! Jo det skulle nog vara skoj iof, och jag åker ju faktiskt ibland på min sons maskin så jag vet iaf lite vad det handlar om Men jag tycker väl kanske att det är litet för mkt drag både i maskinen och runt omkring den sas. Mvh Raffen.
Klart du skall ha en fyrhjuling Raffen, vad annars göra med pengarna som du spar på värmepumparna?
Grattis Rickard, du har ju lyckats riktigt bra med detta forum, det fick mig att investera 100ksek så jag tror 100% på att du ordnar till det nya forumet också!Jag som inte är så insatt dock, vad fick dig att köpa ett forum/en befintlig domän istället för att sätta upp ett nytt typ www.atv1.nu eller likn? för/nackdelar? MVHPG