0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
<Puttrik>Jag upplever samma sak som dig att många inte fattar hur man kan köpa en ny bil. Men de som klagar kan sedan själva gå och köpa en precis lika dyr Volvo eller Audi som har flera år på nacken. Hellre köper jag nytt, då får jag välja exakt vad jag vill ha, jag vet exakt vad som är gjort på den och att all service är gjord. Men det dummaste man då kan göra är att sälja den nya bilen efter 2-3år det är ju då man tar förlusten, det gäller ju att man har planerat ha den under lång tid(10-15år) så då kan man slå ut den extra kostnaden en ny bil kostar på alla dessa år.Sedan finns det ju idioter som tycker att det är bra med lån, till och med de på banken tycker att jag skall spara i olika fonder och pensionssparande och annat skit, innan jag har betalat av lånen. Rent idiotiskt. Hade man varit skicklig börshaj hade man ju kunnat låna ännu mera pengar och sprättat dessa på aktier, istället för att betala av på lånen.
Den verkar motsvara Golf Variant i både storlek och bränsletörstDen första modellen av Prius i Sverige har en tum kortare cupeutrymme än Toyota Camry,har golfen så stort cupeutrymme är den lika stor inuti som Priusen.
Men tyvärr enligt mig så var bilen röd .En vanlig rödfärg är lite mera jobb att hålla efter, eftersom den brukar vilja oxidera och bli mera rosa än röd.Men jag tycker absolut inte att det är fult så det är nu mer en fråga om pris, berörd försäljare hade semester nu så jag får vänta ett tag och se om det är värt det.