Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Hälsporre_____________är j-igt trött pÃ¥ skiten  (läst 5970 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad kjulakalle

  • Expert pÃ¥ värmepump
  • ****
  • Antal inlägg: 495
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • gillar VP har 4 st
Hallå på Er!

Givetvis tog jag inte illa upp.
Ja var ska jag börja. Ortopeden rekommenderade en skotekniker som jag har gått till men sulorna hjälper ändå inte. Han säger att man ska "härda" ut. Varken han eller alla sjukgymnasterna kan inte direkt säga vad det beror på utan han säger som du att de är flera orsaker som spelar in. Har bla högt fotvalv...

Har fått kortison men det blev inte bättre. Jag strechar både vadmuskeln o senorna under foten, kanske varannan dag men jag tycker att det inte ger nåt resultat det heller.

Ortopeden sa att det är 50% chans att bli återställd efter en operation pga att det kan bli ärrbildningar som kan ge irretation.

Har försökt (ibland) att skita i sulorna o gå utan men klarar av max en halvdag. Jag har hört att att de formgjutna sulorna som jag har kan försvaga senorna under sulorna o ibland förvärra tillståndet.

PUST!!!
Hej igen!
Har du inte köpt vattensulor ännu kostar endast 200 kr kan vara värt ett försök.
//kjulakalle ;) ;) *vinkar*
LB-Hus Visingsö Byggt 1979 1 1/2 plans 195 m2,
direkt el + Sanyo 123EHN samt Mitsubitshi FD 35 VABH, årsförbrukning c:a 15 000 kwh inkl hushållsel
Krypgrund med installerad Sorptionsavfuktare Acetec PD 250,
Dubbelgarage + förråd 75 m2, värme LLVP Zibro SC 1226
Utomhuspool 5,5 m rund som värms med vertikal värmepump SPF 68, till ca 28 grader under april - 15 sep,
2 personer i hushållet, bor i Mälardalen.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!