Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Luft/Vatten pump  (läst 5289 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad larryd

  • Har litet erfarenheter men ingen riktig
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 2718
  • Karma +0/-0
  • Jag älskar värmepumpar!
Luft/Vatten pump
« skrivet: 23 december 2007, 19:24:38 »
Det här är inte något betalt inlägg...

men jag har förstått att ni är seriösa och har många nöjda värmepump-kunder. Dessutom har ni vettiga priser och ger oxå visst stöd för "gör det själv".

Så min enkla fråga: Har ni några planer att sälja L/V pumpar??
180m2 i två plan. Dessutom 110m2 källare och garage/souterräng. B.å 1928. Stockholm.
 L/V CTC Ecoair105, dockad mot Pulsonex panna. 2rörs radiatorsystem. VV (efter)beredare 50l. 2st Panasonic E9DKE, varav en i källaren/garage/souterräng.

Utloggad TS Comfort AB

  • Moderator
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 8448
  • Karma +10/-2
  • Kön: Man
  • Säljer och installerar värmepumpar
    • www.tsfs.se
SV: Luft/Vatten pump
« Svar #1 skrivet: 23 december 2007, 20:05:25 »
Tjena larryd.

Jag har Daikins luft/vatten , dom är inte dom billigaste på marknaden direkt men dom fungerar bra.
Jag har sålt ett par andra märken från det billigare segmentet tidigare men jag blev tvungen att plocka ner dom då dom inte fungerade till 100%. Jag har en Norden beredare som står och samlar damm på lagret, har inte blivit av att ta tag i den biten.
Har ingen aning hur väl dom fungerar men gullberg & Jansson är vettiga att ha och göra med så det ska inte vara några problem om den skulle krångla.
Jag lämnar materialgaranti på mina maskiner om gör det självarna har monterat, om någon del går sönder skickar jag fraktfritt reservdelar till kunden, däremot ombesörjer kunden att delen byts på deras bekostnad.
Jag försöker hålla vettiga priser till hemma fixare då alla inte har råd/lust att ge för mycket för sina maskiner.

mvh
Thomas
TS Comfort AB
www.tsfs.se
.
Företaget har bytt bolagsform 20070101 från tidigare TS Fastighetservice till nuvarande TS Comfort AB
Se www.tsfs.se eller www.comfortab.se för aktuellt utbud av luftvärmepumpar och Poolvärmepumpar.
Våra luftvärmepumpar kommer från dom Svenska Generalagenterna och har därmed 5 års totalgaranti. Vi säljer enbart luft/luft värmepumpar inkl installation och då inom vårat installationsområde Södra Stockholm/Södermanland med lite omnejd.
Kontakta oss för kostnadsfritt hembesök för förslag på märke och modell som är lämplig för just eran fastighet.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!