0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sannolikt är dem det, det brukar snarare vara problem med periferiutrustning som ställer till det om jag fattat det rätt.Kan säga att min generella uppfattning som jag fått efter vad folk runtikring sagt är:Vista verkar vara ett h-vetes j-vla skit!
Är det inte bättre att bilda sig en egen uppfattning än att anta andras.
Citat från: MangeH skrivet 11 december 2007, 21:50:39Är det inte bättre att bilda sig en egen uppfattning än att anta andras.Nej det tycker jag inte, om jag har hört från flera "vana" datoranvändare att dom har bekymmer med gällande både programoch periferiutrustning när dom uppgraderat sina datorer och till vista, vad får dig att tro att jag skall ha mindre problem?Det fanns en tid när jag tyckte det var roligt med småstrulande datorer så man fick fixa, men sannerligen inte nuförtiden, nu skall det funka!
Jag köpte vista för 3 veckorsedan har redan kört in xp igen . detta händeskrivaren gick inte att inst : svar från support vi jobbar på det.Flera av mina program gick inte att inst. andra gick inte att köra. vår NYA samsung digitalkamera gick inte att ladd över bildervista datorn tappar nätverket så fort de andra xp datorerna är igång i närverket.en granne till mig har köpt ny laptop han är helt galen och har fått erbjudande att nergredera till xp efter att ha kontaktat microsoft så säger dom att problemet ligger hos de som inte har verifierat sina drivrutiner hos oss kan bara konstatera att det är som vanligt 2 år för tidigt att släppa vista.. man låter kunden testa produkten och tar betalt för de. Skäms microsoft
HejVarför gör isåfall Microsoft om anropen på drivrutinerna.Vore det inte bättre att ha en standard att anropa efter.MVHMesser