0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
De Linux användare jag har kontakt med, förespråkar Ubuntu eller Linux Mint..., verkar vara två läger om vad som är bäst.. mvh humlan.
Och jag fattar inte att nån orkar...Det vore väl en sak om det verkligen vore problemfritt, men det verkar ju vara en djungel både med olika versioner och olika problem.Utbilda mig, varför vill man köra linux?Prostest mot Bill Gates?
Citat från: Rickard skrivet 30 november 2007, 14:35:22Och jag fattar inte att nån orkar...Det vore väl en sak om det verkligen vore problemfritt, men det verkar ju vara en djungel både med olika versioner och olika problem.Utbilda mig, varför vill man köra linux?Prostest mot Bill Gates?Prostest mot Bill Gates? Javisst är det så, å helt ärligt så tycker jag att många Linux användare beter sig som barnrumpor åxå. Synd, för med bättre samordning å inte så förbannat många olika distar, så hade Linux idag varit minst lika stort som Windows, nu är dom inte ens i närheten..., tyvärr.mvh humlan.
Ha ha ha, ja Du, det bråkas om vad som är bäst, mest hela tiden tycker jag. Förstår inte att nån över huvud taget orkar bry sig i nåt trivalt som ett OP/OS. Det är väl bara å köra det som fungerar, då ändå inget är bättre än nåt annat av..., allt är bara en användarfråga.mvh humlan.
T.o.m programvaran för PC till Dreambox, å nu även Kathrein ufs910 skrivs för Windows, trots att båda boxarna använder Linux som mjukvara...
Citat från: humlan57 skrivet 30 november 2007, 17:48:56T.o.m programvaran för PC till Dreambox, å nu även Kathrein ufs910 skrivs för Windows, trots att båda boxarna använder Linux som mjukvara...Uh, vad menar du med det?