Gick in på Blocket för att kolla vad kronofogden hade att erbjuda denna vecka och hoppsan, annonser hur man ordnar bolag i Baltikum för att undvika skatt poppade upp på samma sida, speciellt inriktat till de som vill öppna serviceföretag utan insyn av svenska myndigheter. Jag har full förståelse om Richard eventuelt raderar min länk, min tanke här är att visa varthän det börjar barka med vissa serviceföretag.
Länk som det kommer att bli livat om:
Edit: jag tog bort länken, är nog för känsligt:http://www.blocket.se/xxxxxxxxxx
Åteger annonstexten istället nedan:
Pris: 14 000:- Visa på karta/satellit
Estniskt aktiebolag på dagen med bankkonto och Visa-Kort. Även för dig med betalningsanmärkningar och skulder till Kronofogden och till skillnad från engelska bolag är skatten låg och låga bokföringskostnader. Även ett riktigt aktiekapital ingår i köpet.
Bolagsskatten är noll procent, så länge pengarna arbetar i bolaget och endast 20 procent när vinsten tas ut!
Estniskt bolag är perfekt för dig som sysslar med
bygg, personaluthyrning, import, postorder, åkeri, aktieaffärer, rättigheter, patent och Internetaffärer (lägg hemsidan i Estland så har de svenska skattemyndigheterna inget att göra med dina internetaffärer!)
Även för Er som vill bygga upp ett kapital i rörelsen, utan att bli vinstbeskattad varje år..
Köpa fastigheter, mark, bilar för vinsten och låt bolaget äga och låt kapitalet arbeta för dig.
Paketerbjudande
Bolag Estland erbjuder för 14 000 SEK
• Färdigt helt nyregistrerat bolag ( AB med inbetalt aktiekapital)
• Bankonto med internet
• Beställ VISA - Plastkort
• Tolkhjälp
• Notariekostnad
• Bolagsadress mitt i Tallinn
Svenska personal tar emot i Tallinn och följer med till Notarien för köpet av bolaget + följer er fram till banken så ni kan ta över alla konton och beställa nya plastkort VISA - MASTERCARD.
Vi kan även hjälpa till med att registerara din bil i Estland för en liten extrakostnad.
Vad måste jag göra?
Fundera på detta och mejla eller faxa sedan.
• Vem skall äga bolaget, det räcker med en person.
• Vem skall sitta i styrelsen, även här räcker det med en ( 1 ) person och det kan vara samma person som äger aktierna.
• Vad ska bolaget heta och syssla med.
• När du kan komma till Tallinn och ett telefonnummer vi kan nå dig på.
Gör slag i saken och ändra din skattesituation! Vi har ett antal bolag på lager och har du väl mejlat eller faxat in uppgifterna kan du köpa på dagen!
Faxa eller mejla oss.
Fax xxxxxxxxxx
Har du frågor kan du ringa eller skriva:
00xxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
info@boxxxxxxxxxxxxxx