0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Med det budgetunderskottet skulle vem som helst bli rädd. De har levt på lånad tid alltför länge tycker jag. Bara att starta ett krig så får man bort uppmärksamheten från de inhemska problemen. Och inhemska problem har de gott om. Var tionde amerikan är fattig.Men det kan ju bli så att de växande ekonomierna i Indien och Kina förmår ta upp stöten från en kollaps i USA, så att världsekonomin inte blir lidande.MVH/Gano
Ikväll skall jag flytta mitt pensionssparande från högriskmarknader till räntebärande.Vi får se på ett år om jag hade rätt i mina negativa vibbar.
Jag vet, det mest långlivade kedjebrevet av alla, men i alla hack finns det de som förlorat allt de äger och mer därtill.De har inte börjat om att placera sedan, utan nya hugade kedjebrevsdeltagare har kommit till och drivit upp kurserna igen.Vad jag menar är att det inte skadar att ha räntebärande i ett år eller så just när hacket kommer.Den fond jag köpte senast har nu konsoliderat sig så att drygt 50& ligger i kassan, tror det säger en hel del också.
Jag säger bara Ericsson.Hur mycket var det nu de föll med?