0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Humlan menar väl att de får betalt i dollar. Så dumpar de dollarkursen genom att sälja ut lite dollar och får in ännu mer dollar när de säljer olja. Enda problemet med det resonemanget är ju att oljan framförallt prissätts i just dollar, så jag förstår inte riktigt vad konspirationsteorin går ut på.Förresten var det väl Humlan som alldeles nyss skrev att dollarn precis skulle lyfta... Nåja, för min del kan dollarn gärna få vara låg i några veckor till, tills jag har betalat en liten dollar-affär som jag har på g.... Sedan får den gärna lyfta rejält...
Jag längtar till den dagen vi bara har en valuta i världen.
Jag tror det är en generationsfråga.Jag tror även att motståndet till EU till stora delar är en generationsfråga, på samma sätt som jag tror motstandet mot invandring är det.Återinför ättestupan!
Citat från: tipo874 skrivet 16 november 2007, 14:40:05Jag tror det är en generationsfråga.Jag tror även att motståndet till EU till stora delar är en generationsfråga, på samma sätt som jag tror motstandet mot invandring är det.Återinför ättestupan! Å en informationsfråga..., tror faktiskt inte många vet, hur det fungerar med valutorna...mvh humlan.
...Man är duktig på att gnälla över nått man ogillar men man fortsätter hellre gnälla än försöker få till någon förändring)...