0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om det är mig du åsyftar så blåste höet bort i torsdags. Insåg att det är dags att börja titta på ett eget vindkraftverk. Indien ligger jag själv med i, det är Ryssland jag inte gillar. Med facit i hand är det alltid lätt att tala om hur man skulle göra, hittills så har min omplacering från Ryssland inte gjort mig missnöjd men fortsätter det att stiga där så hade det givetvis varit bättre att ligga kvar. Men jag känner mig fortfarande nöjd med mitt val.
Hmm Har bytt bort mina Odin offshore mot en rysslands fond.Vi får se om det går vägen
Citat från: Hansson skrivet 09 november 2007, 06:43:28Hmm Har bytt bort mina Odin offshore mot en rysslands fond.Vi får se om det går vägen Thumbsup Du vet inte var jag bor va? Eller det kanske inte är jag som "lurat" dig att köpa en Rysslandsfomd?mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 09 november 2007, 10:40:42Citat från: Hansson skrivet 09 november 2007, 06:43:28Hmm Har bytt bort mina Odin offshore mot en rysslands fond.Vi får se om det går vägen Thumbsup Du vet inte var jag bor va? Eller det kanske inte är jag som "lurat" dig att köpa en Rysslandsfomd?mvh humlan.Jo jag kommer hålla dig personligt ansvarig för fondens utveckling Nä odin har inte rört sig så mycket på slutet så den kunde jag vara utan.Och om olje priset sjunker så gör nog fonden det oxå. tror jag..