Hmm, inte ensam om att få dygnrytmen förstörd av "vintertiden"...
Man vaknar nog tidigt i vanliga fall, men nu är det ju helt sjukt...
När det gäller "power-meet" så är jag lite tveksam, av den enkla anledningen att ni medlemmar i stösta omfattningen finns i södra Sverige och jag finns i Norrbotten...
Tror inte att ni vill komma upp hit allihop, och vet inte om jag vill åka ned dit för ett party med lite brainstorming...
Fast å andra sidan så skulle jag visst kunna åka ned till "Fjollträsk" för ett möte - det är ju bara 10 timmars körning...
Min erfarenhet av att gå på mässor är dock inte speciellt positiv, man kan väl säga som så att jag och forumet inte är så populärt bland de flesta etablerade värmepumpstillverkarna eller importörerna - hela forumet har nog en rätt stark prispressande funktion vilket gör de etablerade företagen lite rädda.
De flesta säljare jag pratat med vill inte kännas vid forumet alls (jag tror de ljuger) och tar därför ingen diskussion med mig när jag presenterar mig.
Om vi kunde få någon att anmäla sig till TV8:s innovationstävling 72 hour race och ta fram en i sanning "nordisk luftvärmepump" skulle det vara intressant att följa...
http://www.tv8.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=986&Itemid=142