0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej haha verkar som affärer e helt ok...nu mer på forumet Tycker mig minnas ett gruppköp av nå adaptrar till värmepumpar som verkade va väldigt känslig historia ...men men tiderna ändras...har inget imot greven å hans vindkraft..tvärt om tycker det e skoj släng upp nå bilder å logga verket i nån månad få se vart det bär ps Maijckelvisst vet du om att du inte får skicka privata pm som rör affärer ,du måste ringa eller dra i väg ett mail ,,,,det e VÄLDIGT noga med vissa saker här på forumet....
Jag tycker nog att inläggen/uppläggen får bedömas efter deras innehåll och inte ev. misstankar man har om framtiden.
Jag tycker Rickard ska vara envåldshärskare, det är faktiskt mest demokratiskt, hur dumt det än kan låta. Men då slipper det bli nåt ifrågasättande av vad som ska tillåtas eller inte, det är bara å rätta sig efter vad Rickard bestämmer. Inte för att det kommer att bli 100% rättvist i någras ögon, eller 100% objektivt, men va då? Vi vet iaf vad som gäller å har bara det å inget annat att behöva rätta oss efter..., enkelt.mvh humlan.
vill man göra affärer så går det fint "utan" att anonsera här på forumet å visst det finns folk som fattar vet att du kollar av deras privata pm...vet av flera som vägrar diskutera nått i den stilen på pmdet e telefon eller ren mail som gäller,,förmodligen av rädsla för storebror....
tycker det e lite synd jag frågar för att jag e intresserad av en produkt som jag vet att xxx säljer han behöver inte prångla på mig den grejen för jag vet vad jag vill ha å kollar iregel bara upp priset genom ett pm
men det vore bra om rickard messde mig å gav mig en hint om när man kvalat in i elitskaran som får lite mer förståelse och tolerans än en nybörjare då vet jag ochså att man e lite kung å inte bara Dr