0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag skulle behöva en shuntmotor av typen TA M44 24V, eftersom min låter lite väl mycket. Har du en liggande som du vill få en slant för - kontakt mig!Hälsningar,Micke
Jag behöver också en TA M44 24 V AC. Hakanno, har du kvar din? Hur mycket vill du ha?
Citat från: DanielNorling skrivet 23 januari 2011, 21:10:54Jag behöver också en TA M44 24 V AC. Hakanno, har du kvar din? Hur mycket vill du ha?Ja, den är kvar nånstans...hade den framme för några veckor sedan. Just nu funderar jag bara på var jag la den...hmm.Nåja, kvar är den iaf.300 kr kan väl vara ett skäligt pris.
Jag har fått igång min motor igen, men att ha en på lager verkar vara en bra idé. 300 låter lagom tycker jag. Var finns du? Vill helst inte betala massor i frakt. Jag finns i Huddinge, nästan Stockholm.
Citat från: DanielNorling skrivet 06 februari 2011, 20:26:07Jag har fått igång min motor igen, men att ha en på lager verkar vara en bra idé. 300 låter lagom tycker jag. Var finns du? Vill helst inte betala massor i frakt. Jag finns i Huddinge, nästan Stockholm.Jag finns utanför Gbg. Nu har jag inte aktuell vikt på motorn men jag tror på max 2 kg och då går den som skrymmande brev. 84 kr i frakt i så fall.