0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
haha...nu får ni slåss i bilen också om vad ni ska se....Den har usb-så då kan du docka in en digital-tv mottagare för marknätet och kolla dina ekonominyheter medans du kör ifrån trafipax-bilarna.....
Jag har köpt detta till frugan via ebay. Julklappen ordnad typ.Slå detta om ni kan. http://cgi.ebay.com/NEW-ROOMBA-iROBOT-SCOOBA-5900-FLOOR-WASHING-MOP-ROBOT_W0QQitemZ180164866078QQihZ008QQcategoryZ43526QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemEDIT: Detta är en städrobot som städar ditt hem när du vill, klarar 75m2 åt gången/laddningPriset är lägre än en dammsugare i inköp och väsnas som din diskmaskin. Både dammsuger och skurar dina golv ........ Det bästa .. när du är borta ..... Jag köpte faktiskt 2 ... generös som fan .. dottern får den andra /Bosse
OK... nu avsåg jag ju den bilstereo/TV som Humlan köpte i första inlägget... men nu vet jag ifall jag tröttnar på att skura golven...
Nu är det ju mest TV/DVD-funktionen som jag är intresserad av... Förresten, har du transformerats till en geting på den nya server, eller???
Löjligt pris egentligen men du måste ju ha DVB-t tillbehöret och navigationstillbehöret Thumbsup