0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Detta kanske är fel forum. MVH // Rolle
Folk är väl rädda för att bli pålurade en semesterlägenhet i spanien eller nåt sånt, ingen brukar bjuda på nåt utan att kräva nåt tillbaks.
(Sorry Humlan)
Citat från: Rickard skrivet 10 september 2007, 22:02:01 (Sorry Humlan)Jag tror faktiskt Du har rätt, det är så de flesta fungerar antar jag... Gnäller å gnölar över att allt är så dyrt, å är nåt gratis eller billigt så är det nåt skumt, eller bara skit. Det är precis likadant här på forumet... En billig VP = skit, thats it! En dyr VP, bla bla bla, jätte bra, man får vad man betalar för, Fina-pumpen kan man lita på, o.s.v. Känns det igen? Synd, för det finns en hel del gratis saker att få, utan att behöva göra en enda motprestation. Själv får jag dagligen erbjudanden om både det ena å andra.., T-shirts, mp3 spelare, USB-minnen m.m, bara jag kryssar för i några frågor. Ta för er för sjutton! GRATIS ÄR GOTT!!!mvh humlan.
Huvva hur nu é där borta i Svall..Vore det inte drygt 20 mil skulle nog jag överväga gratis käk, körde 45 mil igår det mesta med husvagn... inge kul för ryggen Vad var villkoren!? vad är motprestationen?
Citat från: humlan57 skrivet 10 september 2007, 22:22:42Citat från: Rickard skrivet 10 september 2007, 22:02:01 (Sorry Humlan)Jag tror faktiskt Du har rätt, det är så de flesta fungerar antar jag... Gnäller å gnölar över att allt är så dyrt, å är nåt gratis eller billigt så är det nåt skumt, eller bara skit. Det är precis likadant här på forumet... En billig VP = skit, thats it! En dyr VP, bla bla bla, jätte bra, man får vad man betalar för, Fina-pumpen kan man lita på, o.s.v. Känns det igen? Synd, för det finns en hel del gratis saker att få, utan att behöva göra en enda motprestation. Själv får jag dagligen erbjudanden om både det ena å andra.., T-shirts, mp3 spelare, USB-minnen m.m, bara jag kryssar för i några frågor. Ta för er för sjutton! GRATIS ÄR GOTT!!!mvh humlan. Folk är nog bara oroliga att behöva vakna med byxorna nere i någon mörk gränd, ont i röven och 300:- i näven.....