Har skaffat en ny leksak att klipppa gräset med! Inhandlade en värsting klippare för att få ordning på mina 10:000 kvadrat gräsmatta
Äntligen kul att köra midjestyrt och 4 hjuls drift bytte bort snöskotern som bara stod och väntade på nästa vår
Grannarna har börjat tigga om hjälp dom får slita och svettas med sin hand jagare
Det blir lika fint som på en golfbana när man rattar en John Deere klart den var svina dyr men nu är det äntligen kul att klippa gräset i mitt nya torp köpte ett gammalt hus med stor tomt och ved skog för resten av livet till en acceptabel summa pengar. Visst renoverings behov av badrummet. Det bästa är ved pannan på 50 kwh och 3000 l tankar och sol värme. Förra ägaren gjorde av med 4000 kwh el om året det mesta har nog gått åt till spisen och tvättmaskinen, Skall byta ut dem och kyl frysen till modernare det kanske går att kapa den förbrukingen lite till, färdig torr ved i bodan för 3 år framåt så jag slipper fila motorsågen på ett tag. Det följde med en båt och flera motorsågar röjsåg på köpet. Inte illa för 350:000 kronor. Önskar alla en trevlig fortsättning på sommaren.