0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
HejJag har just hittat 4 st tunna klient burkar och då såg jag på ett annat ställe att Tipo874 hade sådana.Så min fråga är hur gör man med sådana burkar?Dom säger att man skall tycka F2 men då kommer en password fråga upp, kan man resetta dom helt?Vilken mjukvara behöver jag?Vad kör man dom emot för dator/program?All info av intresseMVHMesser
HejJag har egentligen ingen aning om vad jag skall göra med dom, men jag upptäckte att det finns ju ingen fläkt i dom så det skulle bli ena tysta fina arbetsplatser.Det är så att jag har tre bärbara trådlösa samt två stationära burkar spridda i huset och det vore fint om man kunde köra en av dessa burkar från dessa tysta burkar men jag vet inte hur man kan fixa det.Det vore ju också kul om man kunde köra vilken burk som helst från dessa stationer.MVHMesser
Citat från: messer skrivet 27 juni 2007, 15:58:40HejJag har egentligen ingen aning om vad jag skall göra med dom, men jag upptäckte att det finns ju ingen fläkt i dom så det skulle bli ena tysta fina arbetsplatser.Det är så att jag har tre bärbara trådlösa samt två stationära burkar spridda i huset och det vore fint om man kunde köra en av dessa burkar från dessa tysta burkar men jag vet inte hur man kan fixa det.Det vore ju också kul om man kunde köra vilken burk som helst från dessa stationer.MVHMesserNää! Jag tror nog att du skall lägga ned detta projekt. Utgångsläget är 1 server många tunna klienter.MVH // Rolle