0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om du har ett begynnande diskbrock så undrar jag vad det kan vara, antingen har man väl diskbråck eller ej...Om du lider av diskar som ine riktigt hålls på plats mellan kotorna utan pressas ut under belastning kan du säkert träna upp den "defekten" på ett gym (har lite svårt att se dig framför mig på ett gym ,men ändå ). Har du dålig rygg torde det bästa för dig vara en omskolning till arbetsförmedlare eller liknande, kanske F-kassan i Norsjö behöver ny personal för att kontrollera de sjukskrivna, annars skulle du kunna starta ett företag som spionerar på/filmar långtidssjukskrivna på uppdrag åt försäkringsbolagen. Det är nog en bransch som kommer att växa, speciellt om trafikförsäkringen skall täcka alla kostnader för trafikrelaterade skador och sjukskrivningar framöver.Att jobba i skogen kanske inte är det bästa, men som så många andra kanske du blir tvungen att fortsätta om du inte omskolar dig till något som inte sliter på ryggen.Att starta eget och riskera att stå där med diskbråck en vacker dag låter rätt chansartat om du inte är säker på att arbetet i egna frman inte kräver någon fysisk aktivitet att tala om.
Om du lider av diskar som ine riktigt hålls på plats mellan kotorna utan pressas ut under belastning kan du säkert träna upp den "defekten" på ett gym (har lite svårt att se dig framför mig på ett gym ,men ändå ).
Citat från: Rickard skrivet 20 juni 2007, 15:59:56Om du lider av diskar som ine riktigt hålls på plats mellan kotorna utan pressas ut under belastning kan du säkert träna upp den "defekten" på ett gym (har lite svårt att se dig framför mig på ett gym ,men ändå ). Skulle tro att detta är bästa åtgärden, man kan säkert lägga en massa pengar på naprapater mm. och bli tillfälligt hjälpt men i längden funkar bara "rätt" sorts träning.