0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja som rubriken lyder...hur resonerar ni?Vad är viktigt? lägsta ränta? störst tillgänglighet? störst utbud? Vad betalar ni för era bankkort(visa mm)?Internetbank? betala räkningar?Rörlig/fast ränta?För mig är räntan viktig, tillgänligheten viktigare, utbudet är i dagsläget inte så prioriterat.Har rörlig ränta, funderar på att binda en del, i dagsläget är min rörliga på 3.85%Betalkorten har jag halva priset på.Internetbank/betala räkningar gratis.tiläggas bör också att mitt lån omfattar ca:550000kr.Skriv gärna hur ni resonerar och vad ni har för avtal?
Angående Internetbank så det bästa jag gjort där är att ha anmält mig för e-faktura, men har tyvärr inte lyckats fått det till alla fakturor/räkningar som kommer.fick igår påminnelse på en räkning(som jag får med posten) som dom säger att jag inte betalt, men det "roliga" är att jag aldrig fått det första utskicket som dom borde ha gjort...
Citat från: Orcus skrivet 20 april 2007, 11:02:59Angående Internetbank så det bästa jag gjort där är att ha anmält mig för e-faktura, men har tyvärr inte lyckats fått det till alla fakturor/räkningar som kommer.fick igår påminnelse på en räkning(som jag får med posten) som dom säger att jag inte betalt, men det "roliga" är att jag aldrig fått det första utskicket som dom borde ha gjort...Får jag fråga vem som låg bakom den fakturan som inte kommit?(Är nyfiken på vilket e-faktura system som inte fungerade... Har mina misstankar)
Jag har halva lånet obundet, resten bundet på 2 år. Det känns faktiskt som omdet är säkrast och enklast att chansa. Gick ordentligt på torsk med bundet lånför 6 år sedan när räntorna rasade ned.