0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kör du parallellimport me tyskar Stig? Heatpipen ser ut att skilja sig lite dock.http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150108943777&ssPageName=MERC_VI_RCRX_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=150108554364&itemcount=4&refwidgetloc=active_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget
Så för att köpa "rätt" rör, verkar säkraste sättet att för Sverige använda SP-tester, å nåt liknande finns även för Tyskland....mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 17 april 2007, 09:32:30 Så för att köpa "rätt" rör, verkar säkraste sättet att för Sverige använda SP-tester, å nåt liknande finns även för Tyskland....mvh humlan.Jo de rören verkar vara testade där, SPF Solartechnik Prüfung Forchung
Det är bra, för jag har på känn att Vi kommer att översvämmas av förtag som börjar sälja solfångare. Å jag kommer då iaf att alltid be de som kommer å tittar på min anläggning, å själva fundera på att köpa nåt liknande, att alltid kolla upp att det finns en test gjord på solfångarna. Vare sig det är rör eller platta paneler. För jag kan då inte se skillnad på ett bra, å ett mindra bra rör, å då är det enklast att titta i SP-testerna.mvh humlan.