0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
HD:sarna är ju iaf 4-takt.. de är allt skillnad på utsläpp från dessa och en 2-taktsskoterNä båtar måste ändå va värst, speciellt 2-taktare då med tanke på all olja som dumpas i havet/sjön
Citat från: citactiva skrivet 15 april 2007, 16:57:38HD:sarna är ju iaf 4-takt.. de är allt skillnad på utsläpp från dessa och en 2-taktsskoterNä båtar måste ändå va värst, speciellt 2-taktare då med tanke på all olja som dumpas i havet/sjönNumera så är många av de nytillverkade snöskotrarna även 4-taktare //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 15 april 2007, 21:15:18Citat från: citactiva skrivet 15 april 2007, 16:57:38HD:sarna är ju iaf 4-takt.. de är allt skillnad på utsläpp från dessa och en 2-taktsskoterNä båtar måste ändå va värst, speciellt 2-taktare då med tanke på all olja som dumpas i havet/sjönNumera så är många av de nytillverkade snöskotrarna även 4-taktare hej ...trimma en skoter med 4-takt = turbo inte billigt men jävligt effektift,dom landar på 3-350 hp med turbo + att det går att nosa dom med //Krister Ja vet, de va därför ja inte bara skrev skoter. Fast ja... såg väl 2st under de 3 år ja bodde i Arjeplog. Men de blir väl allt vanligare antar jag. Inte lika lättrimmat dock
Citat från: citactiva skrivet 15 april 2007, 16:57:38HD:sarna är ju iaf 4-takt.. de är allt skillnad på utsläpp från dessa och en 2-taktsskoterNä båtar måste ändå va värst, speciellt 2-taktare då med tanke på all olja som dumpas i havet/sjönNumera så är många av de nytillverkade snöskotrarna även 4-taktare hej ...trimma en skoter med 4-takt = turbo inte billigt men jävligt effektift,dom landar på 3-350 hp med turbo + att det går att nosa dom med //Krister
Nu tror jag du skojar lite citactiva