0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Inom någon vecka kommer min första annonskampanj i tryckt media, jag har för avsikt att köra en annons i tidningen land för att nå en lite äldre kundkrets som kanske inte alltid använder Internet som främsta källa för kunskapsinhämtning.Annonsen ifråga ser ut som följer:Synpunkter tas gärna emot. (innan pressläggning kan jag ändra på den)
Helt OK tycker jag. ThumbsupEn liten fråga nu när du är på offensiven. Har du gått ut med reklam i ämnet, riktad mot företag. Det är tror jag en kategori som kanske har dåligt med tid att kolla på internet.
Jag kommer succesivt att bearbeta företag i kommuner där det finns förfrågningar som ingen agerat på, exakt hur jag skall göra för att nå alla företag har jag ännu inte luskat ut.
Citat från: Rickard skrivet 12 april 2007, 17:00:54Jag kommer succesivt att bearbeta företag i kommuner där det finns förfrågningar som ingen agerat på, exakt hur jag skall göra för att nå alla företag har jag ännu inte luskat ut.Ett tips är att bearbeta deras branchorgan och/eller tidningar och kanske få med en artikel eller två om tjänsten. Sen finns ju naturligtvis importörer och tillverkare som kan vara intresserade då det kan generera fler kunder till deras ÅF/Johan
Så här kanske?
Kanske så här?