0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej finns det nån här som kör dreambox å e ni nöjda....
finns det dreambox som tar hd tv?
Citat från: Hansson skrivet 08 april 2007, 13:20:54finns det dreambox som tar hd tv?som jag fattat det så e det den största 8000 modellen 6500kr typ om dom börjat säljas än
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 08 april 2007, 13:31:53Citat från: Hansson skrivet 08 april 2007, 13:20:54finns det dreambox som tar hd tv?som jag fattat det så e det den största 8000 modellen 6500kr typ om dom börjat säljas än6500 KR Ja då kan jag då glömma en dreambox..
Ja jag har en Dreambox 500S fungerar bara bra, har alldrig haft några poblem med den. Går också på 12v så jag brukar ta med den till stugan där jag inte har ström. Något som kan vara (är) problem med denna lilla box är om man vill streama eller spela in till datorn. Har oxå en HTPC med DVB-S (satellitkort) fungerar alldeles utmärkt.
Citat från: kristerl skrivet 08 april 2007, 20:03:46Ja jag har en Dreambox 500S fungerar bara bra, har alldrig haft några poblem med den. Går också på 12v så jag brukar ta med den till stugan där jag inte har ström. Något som kan vara (är) problem med denna lilla box är om man vill streama eller spela in till datorn. Har oxå en HTPC med DVB-S (satellitkort) fungerar alldeles utmärkt.Har också en Dreambox 500S och den fungerar utmärkt. Streaming är inga problem och kan till och med streama Canal+ Film HDTV till PCn och se på HDTV där.
Kostar inte mer en 1495:- för att köpa utrustning så att man kan se på BOXER, COMHEM, TELE2 VISION OCH CANAL DIGITAL! i 3 rum xtra kort 300:-. (Cardsplitter)återkommer med adressen om någon är intresserad,