0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Messer! Jag antar att ditt nick antyder om att du är en messersmitter (eller besservisser om så önskas).Ditt svar om att det är dags för mig att lära mig lite om fukt och mögel är ju nåt otroligt onödigt! Jag trodde menignen med ett forum likt detta att personer med mindre kunskaper frågar saker (som för en del är väldigt självklara) och att de som kan svarar. Att vara stöddig och svara som du är ju totalt meningslöst. Har du ingen lust att svara behöver du inte skriva något. Det är helt onödigt att dra till med ett så löjligt svar som du gjode i ditt inlägg, men som sagt var du är väl nån typ av messersmitter som får lite tillfredställelse att klanka ner på mindre kunnigt folk!!Gällande min fråga om lämpliga tillverkare återförsäljare att kontakta, är det någon som kan rekomendera någon?/Anders
Det verkar som om diskussionen om fukt i krypgrund bara innefattar insidan i den här tråden.Rätta mig om jag har fel men är det inte lika viktigt att ha en bra dränering (på utsidan) för att minimera fukten i en grund oavsett om det är platta på mark, källare eller krypgrund.