0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kompressorn slog av 2 gånger idag? Efter kontinuerlig drift sen Nov. Thumbsup
Citat från: HerrBrun skrivet 10 mars 2007, 17:32:46Kompressorn slog av 2 gånger idag? Efter kontinuerlig drift sen Nov. ThumbsupHur många drifttimmar har du på din kompressor totalt från -98?
Över 20 + i Solen, ...mvh LyxMaken.
Eg brukar jag aldrig bry mig om vilken temp det är. Utan jag tycker väl som de flesta andra..., alltså att det endra är för kallt, eller så är det för varmt mvh humlan.
Nu vet ja inte vart du bor HerrBrun men vad jag märkt så är det mycket vanligt att de som bor norr om dalälven mäter temperatur i solen Sedan hur de går till vet ja inte... Men ja fick ofta höra uppe i Arjeplog en kall februaridag edit: Mars - April var nog mer vanligt . "idag är de 23 grader i solen! " Får la se om ja kastat sten i glashus nu
Citat från: citactiva skrivet 15 mars 2007, 14:25:23Nu vet ja inte vart du bor HerrBrun men vad jag märkt så är det mycket vanligt att de som bor norr om dalälven mäter temperatur i solen Sedan hur de går till vet ja inte... Men ja fick ofta höra uppe i Arjeplog en kall februaridag edit: Mars - April var nog mer vanligt . "idag är de 23 grader i solen! " Får la se om ja kastat sten i glashus nu Låt mig säga så här: det finns en anledning till att SMHi inte rapportera temperatur i solsken och att detta Ej ingår i väderprognosen, ens i norrland.