0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej finns det nån som vet om det går att köpa gasol på bigpack ,dvs typ på 3000liter i bulk och vad kan det kosta per kg ....
hej .. har sett stora gaslbehållare på tex sjukhus verkstäder mm köper man 2-3 m3 måste det ju bli billigare än å köpa på mack ska kolla lite på nätet
jaja nu ska vi inte va petiga ,jag tror inte min tank ska explodera ..det e otänkbart
Citat från: R407 skrivet 18 februari 2007, 21:01:40jaja nu ska vi inte va petiga ,jag tror inte min tank ska explodera ..det e otänkbart I Tyskland står det en gas tank på var å varannan gård på lands byggden De har gasolbrännare till pannan för uppvärmning Så förmodligen är gasen billigare än el & olja där Har inte hört eller sett någon som exploderat mvh Kjell
Mmm.. Helt ärligt är det ju ett mysterium varför det inte är så.Att inte alla bilfabrikanterna enbart tillverkar gasolbilar.
Citat från: j:son skrivet 18 februari 2007, 21:53:27Mmm.. Helt ärligt är det ju ett mysterium varför det inte är så.Att inte alla bilfabrikanterna enbart tillverkar gasolbilar. hej ...här finns mer läsning för dom som vill http://www.gasforeningen.se/flertalet av dom stora bilproducenterna tillverkar faktiskt gasbilar