0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jo det finns en hel del missar i logiken i detta program, men värst tycker jag att det är att man inte kan gå tillbaka och visa grafer för historiskt data (utan att ställa om klockan i PCn). All grafikhantering finns ju redan där.
Jag har som sagt var köpt alla rättigheter till Lämpömittari (Han får ha kvar det på sin hemsida i nuvarande tappning) och håller just på med första uppgraderingen, komplement till programmet välkomnas, och kan så småningom kanske införlivas i källkoden, men jag tillåter bara kompletterande funktioner så länge jag kan distribuera desamma, ganska lätt att förstå att det finns de som skulle vilja marknadsföra sin lösningar här annars.Som sagt, vill du lämna ett bidrag till funktionaliteten så testar jag den gärna och om det fungerar så bifogar jag den hädanefter på de cd-skivor jag skickar med i leveransen av loggern.PM:a mig om du vill göra upp om några detaljer, eller maila mig filen/filerna om du vill dela med dig.
OK, jag hör av mig när jag testat det hela.Kanske inte hinner det inom det närmaste dygnet dock.