0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har en torpargrund på totalt 35 kvadratmeter(halv källare),lite påväxt men absolut ingen fara..anticimex har varit här och nu funderar jag på att sätta in en avfuktare,dem hade 2 maskiner men han rekomenderade den näst största för 32 000:-,ham menade på att en homedry knappt funkade i en vanlig tvättstuga.Han menade att man kan köra paris dakar i en gammal fiat,du kommer runt men det går jävligt knackigt =)....Jag tycker ju att homedry borde göra jobbet då min torpargrund är relativt liten,vad tycker ni?
Om jag tar munters kan man få den installerad av dem då om man betalar extra?Har sökt på google men hittar ingen firma som gör det,bor i Örebro trakten.En fråga till skapar en homedry ett undertryck oxå?Tror inte så mycket på det iofs pga mina gammla trägolv är ju inte direkt täta.
En fråga till skapar en homedry ett undertryck oxå?Tror inte så mycket på det iofs pga mina gammla trägolv är ju inte direkt täta.
Och jag föreslår som vanligt en liten hederlig kondensavfuktare. Det räcker för min grund på 100m2 så den skall räcka för 35m2 utan problem. Och du sparar ett antal 1000 kronor i investering och ytterligare ett antal kronor per år i drift.
Citat från: rollo skrivet 15 januari 2007, 21:49:17Och jag föreslår som vanligt en liten hederlig kondensavfuktare. Det räcker för min grund på 100m2 så den skall räcka för 35m2 utan problem. Och du sparar ett antal 1000 kronor i investering och ytterligare ett antal kronor per år i drift. Om jag vill ha en fläkt som skapar ett undertryck plus en kondensavfuktare,hur gör jag med fläkten,sätter jag den i kattgluggen eller?Vilken typ av fläkt ska jag köpa?Tacksam för hjälp!!