Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: pelletskalkylen.se - HÃ¥ll koll pÃ¥ din förbrukning av pellets och/eller el.  (läst 2534 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pelletskalkylen

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 1
  • Karma +0/-0
    • pelletskalkylen
Som de flesta på Sveriges pelletsforum redan vet så har jag knåpat ihop ett webbaserat system för att hålla koll på pellets- och elförbrukning.

Systemet är byggt för att vara enkelt att använda och att man inte skall vara låst till att rapportera förbrukningen vissa speciella dagar. Man rapporterar när man vill, hur ofta man vill eller hur sällan man vill. Resten fixar systemet åt dig automatiskt.

Systemet är fritt att använda för alla och man kan faktiskt använda det för att enbart hålla reda på elförbrukningen om man har värmepump eller värmer med el på annat sätt.

Ni hittar det på: http://www.pelletskalkylen.se

(Jag hoppas ingen tar illa upp för att jag tipsar om det här, isåfall ber jag om ursäkt.)

/Krister

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!