0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Rickard skrivet 30 december 2006, 20:25:05 Precis det svar jag väntade mig. ThumbsupSå du har börjat förstå att vi genomskådat dig?
Precis det svar jag väntade mig. Thumbsup
Citat från: TorMedHammaren skrivet 30 december 2006, 20:26:51Citat från: Rickard skrivet 30 december 2006, 20:25:05 Precis det svar jag väntade mig. ThumbsupSå du har börjat förstå att vi genomskådat dig?Blå brandbil i din sandlåda när du var liten Tor??
Ursäkta mig , bara en fråga har du skrivit något inlägg som har med värmepumpar att göra?..........kollar man din historik så det enda du har gjort sen du kom hit är & gnälla............men men snälla rätta mig om jag har fel.......
Citat från: Nisse-Gurra skrivet 30 december 2006, 21:06:37Ursäkta mig , bara en fråga har du skrivit något inlägg som har med värmepumpar att göra?..........kollar man din historik så det enda du har gjort sen du kom hit är & gnälla............men men snälla rätta mig om jag har fel.......Nej jag har inte skrivit något om värmepumpar. Har dock skrivit ett par inlägg där det diskuterades om "Hem knappen" som jag tror att du kan få svårt att klassa som gnäll....Jag hör till den skaran som tassat runt lite här i ett par månader för att lära mig och registrerade mig först häromdagen. Har inte skrivit något om värmepumpar än eftersom jag inte känner att jag har något att tillföra med min ringa kunskap än och jag har hittat svar på de flesta av mina frågor mha sökfunktionen. Jag trodde att forumet var en plats för oss nybörjare åxå. Men jag kanske måste vara installatör och kunna massa för att få vara här?
Citat från: TorMedHammaren skrivet 30 december 2006, 21:14:40Citat från: Nisse-Gurra skrivet 30 december 2006, 21:06:37Ursäkta mig , bara en fråga har du skrivit något inlägg som har med värmepumpar att göra?..........kollar man din historik så det enda du har gjort sen du kom hit är & gnälla............men men snälla rätta mig om jag har fel.......Nej jag har inte skrivit något om värmepumpar. Har dock skrivit ett par inlägg där det diskuterades om "Hem knappen" som jag tror att du kan få svårt att klassa som gnäll....Jag hör till den skaran som tassat runt lite här i ett par månader för att lära mig och registrerade mig först häromdagen. Har inte skrivit något om värmepumpar än eftersom jag inte känner att jag har något att tillföra med min ringa kunskap än och jag har hittat svar på de flesta av mina frågor mha sökfunktionen. Jag trodde att forumet var en plats för oss nybörjare åxå. Men jag kanske måste vara installatör och kunna massa för att få vara här?Om du inte har ngt annat att komma med så är det nog dags att återgå till att vara passiv forumläsare --/
Citat från: Mike skrivet 30 december 2006, 22:10:07Citat från: TorMedHammaren skrivet 30 december 2006, 21:14:40Citat från: Nisse-Gurra skrivet 30 december 2006, 21:06:37Ursäkta mig , bara en fråga har du skrivit något inlägg som har med värmepumpar att göra?..........kollar man din historik så det enda du har gjort sen du kom hit är & gnälla............men men snälla rätta mig om jag har fel.......Nej jag har inte skrivit något om värmepumpar. Har dock skrivit ett par inlägg där det diskuterades om "Hem knappen" som jag tror att du kan få svårt att klassa som gnäll....Jag hör till den skaran som tassat runt lite här i ett par månader för att lära mig och registrerade mig först häromdagen. Har inte skrivit något om värmepumpar än eftersom jag inte känner att jag har något att tillföra med min ringa kunskap än och jag har hittat svar på de flesta av mina frågor mha sökfunktionen. Jag trodde att forumet var en plats för oss nybörjare åxå. Men jag kanske måste vara installatör och kunna massa för att få vara här?Om du inte har ngt annat att komma med så är det nog dags att återgå till att vara passiv forumläsare --/Fler som tycker att forumet bara är för er experter.....
« Senast ändrad: igår kl. 23:03:31 av TorMedHammaren »
Citat från: MedelSvensson skrivet 30 december 2006, 22:21:29Citat från: Mike skrivet 30 december 2006, 22:10:07Citat från: TorMedHammaren skrivet 30 december 2006, 21:14:40Citat från: Nisse-Gurra skrivet 30 december 2006, 21:06:37Ursäkta mig , bara en fråga har du skrivit något inlägg som har med värmepumpar att göra?..........kollar man din historik så det enda du har gjort sen du kom hit är & gnälla............men men snälla rätta mig om jag har fel.......Nej jag har inte skrivit något om värmepumpar. Har dock skrivit ett par inlägg där det diskuterades om "Hem knappen" som jag tror att du kan få svårt att klassa som gnäll....Jag hör till den skaran som tassat runt lite här i ett par månader för att lära mig och registrerade mig först häromdagen. Har inte skrivit något om värmepumpar än eftersom jag inte känner att jag har något att tillföra med min ringa kunskap än och jag har hittat svar på de flesta av mina frågor mha sökfunktionen. Jag trodde att forumet var en plats för oss nybörjare åxå. Men jag kanske måste vara installatör och kunna massa för att få vara här?Om du inte har ngt annat att komma med så är det nog dags att återgå till att vara passiv forumläsare --/Fler som tycker att forumet bara är för er experter..... I ett av dina inlägg som handlar om "karma-funktionen" i en annan tråd står det "Ändrad av TorMedHammaren" så jag tror du är "TorMedHammaren" i annan skepnad.Citera« Senast ändrad: igår kl. 23:03:31 av TorMedHammaren »
Då Tor tydligen bara är ute efter att jävlas så har jag bannlyst honom i två dagar.Sköter han sig inte enligt reglerna när han tillåts igen (eller på annat sätt tar sig in i forumet) så kommer jag att göra en "abuse"-anmälan på honom hos hans IP-leverantör. Mer kan jag tyvärr inte göra, vi får hoppas att vi sipper se hans barnsliga utspel mer i forumet.
Då Tor tydligen bara är ute efter att jävlas så har jag bannlyst honom i två dagar....