0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag tror även att de flesta gamla medlemmarna håller med dig om att jag skulle ha kastat ut TMH tidigare, nu är det inte min personlighet att döma folk på förhand,
Haha, det är helt uppenbart att den nya funktionen tydligt utkristaliserar dels de människor som inte kan hantera det ansvar som det innebär att kunna betygsätta andra människors värde på ett inlägg, inte personen i fråga. Sen visar även funktionen tydligt vilka som inte kan hantera att man får lite negativ kritik.Men framförallt visar det vilka människor som inte kan leva med att om det skall kunna finnas en seriositet i ett forum liknande detta så måste det finnas en moderator som styr upp saker och disskusioner. Har sett ett otal forum där det spårat ur och ISP/WEBBHOTELL stängt ned domänen ifråga.Jag tycker inte att ni skall klanka på Richard(elr ngn annan moderator) och det jobb han utför när han editerar vissa inlägg här, det är en nödvändighet för forumets existens.För att vara lite synisk, ni som tycker att Richard är en moderator som styr saker/disskusioner åt det håll han önskar/vill ha dem, ni röstade säkert på piratpartiet i valet, och ni kör garanterat linux oxå!
Citat från: pricken skrivet 30 december 2006, 17:55:06bla bla bla, ni röstade säkert på piratpartiet i valet, och ni kör garanterat linux oxå! bla bla bla, men jag känner i alla fall att jag blir påhoppad av dig.// Grolim
bla bla bla, ni röstade säkert på piratpartiet i valet, och ni kör garanterat linux oxå!
Respekterar du inte min åsikt, då respekterar du inte mig som människa heller.....
Jag tycker i alla fall att det är ok att man generaliserar ibland, tycker att du Grolim överreagerar lite.Jag förstod i alla fall vad Pricken försökte sig på att förklara med den meningen.Huruvida det stämmer in på Linuxanvändare eller ej kan jag dock inte bedöma.Kunde säkert ha formulerats bättre, men som sagt, tycker inte att det är nån stor grej.
Japp, håller med att man kan generalisera ibland, men när någon påstår i sin generalisering att jag per defakto är lagbrytare, då måste jag ha rätten att ifrågasätta.
Nu tänker jag disskutera VP, och hur man optimerar dessa.