0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är just den typ av inlägg du nu skriver som "ingen" vill läsa, har du problem med dina aggressioner kan du låta det gå ut över någon annan, jag (och antar jag de allra flesta andra) betackar mig för ditt skitsnack.Jag testar funktionen Karma, funkar det inte tar jag bort den.Mer än så är det inte, och du behöver inte bli otrevlig bara för att du inte anser det vara en bra funktion.Ett civiliserat svar där du framför din kritik räcker mer än väl för att jag skall förstå och göra de förändringar som är nödvändiga.
En liten annan fundering på betygsättningen. Skulle det gå att betygsätta ett inlägg istället?/Johan
Citat från: Rickard skrivet 30 december 2006, 17:20:53Det är just den typ av inlägg du nu skriver som "ingen" vill läsa, har du problem med dina aggressioner kan du låta det gå ut över någon annan, jag (och antar jag de allra flesta andra) betackar mig för ditt skitsnack.Jag testar funktionen Karma, funkar det inte tar jag bort den.Mer än så är det inte, och du behöver inte bli otrevlig bara för att du inte anser det vara en bra funktion.Ett civiliserat svar där du framför din kritik räcker mer än väl för att jag skall förstå och göra de förändringar som är nödvändiga.Men vad bra att du har den nya funktionen då så kan du ge någon som tycker anorlunda än dig ett - till ;-)Jo jag vet att du inte vill läsa inlägg där någom tycker anorlunda än dig. Du vill att karma funktionen ska spegla dina egna åsikter. Inte forumets deltagares åsikter tydligen. Sen tål du inte att höra att någon annat tycker anorlunda än dig. Det har vi sett förr och du visar det ännu tydligare nu....