0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Slutsatsen stämmer dock rätt bra, eller hur.
Congratulations, Carl!Your IQ score is 131 This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others. Your Intellectual Type is Precision Processor. This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results.Hmmmm.... Verkar stämma rätt bra på mig...
Varför hamnar alla runt 130 ? 130 är ganska högt, men verkar snarast vara ett medel på det där testet...Du fick precis samma utlåtande som jag fick "precision processor"...fast jag hade 133, så jag är smartare än du..
Det kanske är en del som inte klarar så höga poäng, de skryter väl inte med det på denna tråd tror jag.
Sen är vi alla här problemlösare (annars vore vi inte i detta forum), tänk alla de som inte bryr sig i problemlösning alls, vad tror du de skulle få för poäng?
HejJag tror dom gör s.k. blind-tester MVHMesser