Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: TermaVent  (läst 5559 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christer

  • Gäst
Christer
TermaVent
« skrivet: 24 februari 2004, 21:41:40 »
Borttaget av Admin, maila mig om du undrar varför...
« Senast ändrad: 24 februari 2004, 21:50:23 av Rickard »

Thomas Holmgren

  • Gäst
Thomas Holmgren
Re:TermaVent
« Svar #1 skrivet: 20 april 2004, 11:09:01 »
Undrar varför inlägget om Termavent är borttaget??
Med vänlig hälsning /Thomas

admin

  • Gäst
admin
Re:TermaVent
« Svar #2 skrivet: 20 april 2004, 12:13:19 »
Inlägget var enligt min bedömning ren reklam, vi motsätter oss inte reklam.
Däremot vill vi att den görs på därför avsedd plats.

För de företag som vill finnas med och diskutera i forumet (under eget namn) erbjuds nu en egen tavla under kategorin Tillverkare/Leverantörsforum.

Då det blir uppenbart för forumets besökare att platsen är vikt för en viss Tillverkare/Leverantör så kan man som besökare själv bättre värdera de svar och påståenden som skrivs än om någon under "falska förespeglingar" utger sig för att vara en nöjd konsument. Vi anser det helt enkelt mera förtroendeskapande om man organiserar det på detta sätt.


Citera
Borttaget av Admin, maila mig om du undrar varför...


Så skrev jag ifall den som postat inlägget ville hävda annat än att det var reklam. Min tanke var i såna fall att återställa meddelandet.

Jag har inte fått något mail...

För övrigt har jag ingen kunskap om Thermavent, det kan vara marknadens bästa aggregat, men anser man som företagare att det är det bör man kunna stå för den reklam man gör och inte försöka smyga in det i forumet.

Har du synpunkter, hör gärna av dig igen.

/Rickard

Fredde

  • Gäst
Fredde
Re:TermaVent
« Svar #3 skrivet: 27 april 2004, 13:13:18 »
Hejsan

Jo... jag funderar också vad som var skrivet om Termavent.
Jag kan själv berätta, att jag är en mycket nöjd Termavent-ägare.
Har tidigare haft annan till och frånlufts-lösning, då integrerat med vattenvärme.
Men har nu sedan 1½år tillbaks ett Termavent-aggregat, som fungerar mycket bra.
Fördelar: Ej ihopbyggt med värmesystem och vattenvärme (mycket dyrt att reparera), jag vet.
Tyst konstruktion (dessutom undangömd på vind).
Kan leverera svalka på sommaren.
Nackdelar:Vet ej några ännu. Det ska vara att jag tycker att manöverpanelen verkar lite "billig", bl.a. belysningen i den är dålig.

Som sagt...... kan man få veta vad som har skrivits????

mvh Fredde

admin

  • Gäst
admin
Re:TermaVent
« Svar #4 skrivet: 27 april 2004, 22:49:58 »
Tyvärr, raderat....
Men det stod något i stil med

Har ni sett det suveräna aggregatet Thermavent.

Se www.therma.......

Det var inte någon information som i övrigt hade något allmänintresse.

I var fall inte mer än de reklambanners som finns i forumet, och där är Thermavent välkomna att annonsera.

Än en gång, de få inlägg jag plockat bort har varit uppenbar smygreklam, och jag anser att det misskrediterar forumet att låta dem stå kvar.

I detta fall var det en "kantboll", varför jag gav avsändaren en möjlighet att reagera om han/hon ansåg sig orättvist behandlad. OBS första inlägg 20 Februari...

Detta är egentligen ingen stor sak, det är bara mitt sätt att försöka se till så att det inte blir ett gytter med smygreklam i forumet och därför svårt för en besökare att se vad som är "allvar" och vad som är marknadsföring.

Än en gång - har man en produkt som man vill marknadsföra i detta forum så finns det möjligheter för det på därför avsedd plats.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 442
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!